tingelingmamman

En fartfylld dag

Publicerad 2011-12-12 22:18:21 i Folk kallar det mode,

Det har varit en fartfylld dag med prov, plugg, uppsats skrivning och självklart har jag gjort i ordning allt inför imorgon då lillprutten ska vara med i luciatåget!

Mammas lilla skatt blev så fin! Misstänker att jag kommer vara den där pain in the ass morsan imorgon! Ja, ni vet, den där morsan som aldrig lägger ner kameran i väskan, inte ens för en sekund. Ja, jag är en sån människa! If you don't like it, don't stand in the way of my cam! Yeah, you heard me!

Hur som haver så kommer bilder upp imorgon.

Jag har idag även hunnit plocka upp allt som har hunnit komma med allas vår vän, posten. Min mega-super-fina påse från kan dee, skor från nelly! Who is the happiest tinkermama in the world? Well, tingelingmama is!

 



Ps. Jag två skor av båda modellerna, dom finns bara inte med på bild.

 

Tog bilderna lite snabbt, bör sägas. Ds.

Bye

Kommentarer

Postat av: Branka

Publicerad 2011-12-13 13:14:29

Snygga skor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela