tingelingmamman

Kärlek

Publicerad 2011-12-06 22:40:46 i Min stjärna,

Det är helt otroligt att en människa kan älska en annan människa så mycket. När jag tänker på den person som jag älskar mest så gör det ont i mitt hjärta av kärlek. Jag vet inte vad mitt liv hade varit utan den personen, jag skulle nog inte vilja leva utan den människan. Den personen gör mig hel, ger mitt liv mening och ger mig styrka när jag är som svagast. Du gör mig glad när jag är ledsen, du gör min dag solig när det är grått och molnigt ute, du förvandlar mina tårar till glädjeskratt. Du ger mig så mycket att det inte finns plats att skriva ner allt.






Jag kan utan minsta tvivel säga att DU är det bästa som har hänt mig, JAG ÄLSKAR DIG av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela