tingelingmamman

Verkligen?!

Publicerad 2011-12-08 07:53:19 i Filmtips,

Jag satte mig (äntligen) ner igår kväll och kollade på Gossip Girl, självfallet, jag blir glad, så glad. Det som jag hoppades på skulle hända, tadaaa, hände! Chuck och Blair blev tillsammans(?) igen men självklart så kan min serielycka (och deras) inte vara speciellt länge. Helt otroligt, jag blev både ledsen och förbannad och det blir jag (vanligtvis) inte att se på påhittade historier. För att förklara vidare varför mitt lilla Gossip Girl-hjärta krossades var för att, dom två bestämmer sig för att vara tillsammans och allt går som på räls, för att sedan, BOOM, kunna avbryta lyckan abrupt. En bilkrasch! Vem hade kunnat förutse det, liksom? Efter så pass lång tid, får kärleksparet varandra och en bilolycka inträffar? VA?! Verkligen?! Nä, där någonstans blev jag ledsen, har ingen aning om vad som kommer ske här näst och förbannad blev jag för att det (o)lyckliga paret verkligen inte kan vara tillsammans, det är alltid något som inträffar. Herre min skapare, är det verkligen det enda som håller mig till att se på denna serie, om dessa två till slut verkligen kommer vara tillsammans...


Som ni förstår så är jag väldigt intresserad av deras kärleksliv, antagligen mest för att jag är en lite ensam mini-bitter liten halvkärring. Nä, då så långt har det inte gått, inte än i alla fall. Men visst, jag intresserar mig för deras fina kärlekssaga för att jag inte orkar tänka på mitt (så kallade) kärleksliv, vilket, liksom?






Näpp, nu off till the school

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela