tingelingmamman

Criminal minds

Publicerad 2011-11-04 21:57:28 i Filmtips,

Crimnal minds är nog min favorit serie! Jag sitter som fastklistrad när den är på. Helt otroligt, jag älskar den serien.

Det är tur att det finns reklam avbrott annars vet jag inte hur jag hade fixat detta med att kissa... hmm... Hejja reklam!

Jag blir ju så hemskt berörd varje gång det handlar om ett barn som kan råka illa ut, eller har råkat illa ut. Då kommer tårarna på två sekunder
Jag är en sån där människa som alltid sätter sig in i situationer, oavsett om det är nåt litet som om jag har tagit någons sittplats till något så stort som, ja, en mordscen i Criminal minds. Då smyger sig hemska tankar in i mitt huvud "tänk om jag och min guldpojke skulle råka hamna i en sådan situation" eller "tänk om jag råkar illa ut, hur ska min Lilleplutt då veta allt om sin mamma..." Men jag ska inte tänka så, jag jobbar på att vara mer okänslig för sånt.

Ops nu börjar det igen! Måste dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela