tingelingmamman

Dagens planering

Publicerad 2011-11-03 14:01:48 i Allmänt,

Nu när jag lämnat av min lilla surpuppa på förskolan. Det blidde ingen promenad för att Lilleplutten inte kände för det, dessutom började han gråta för att han hade glömt sin favvoreklam, Willys. I know, låter jätteskumt men jag orkade inte bråka så vi satte oss i bilen och körde, går snabbare så.  
Så nu sitter jag här med nypressad apelsinjuice, te, olika vitaminer och mineral och Ipren, jag håller på att dö av en helt vanlig förkylning... nja, kanske inte men jag har laddat upp för fullt!

Jag har självklart Cloetta kex framme också, det tycker jag att jag är värd. Så när jag klämt i mig det mesta av "nyttigheterna" så startar min Hjälp mig jag är förkyld dag, alltså jag kommer kolla på film och serier och antagligen skriva om dom på bloggen. Lite filmtips kan man kanske säga.

Först ut är, trumvirvel, Gossip Girl! Woho!

Tycker ju att han Nate är så otroligt het, love him.

Kommentarer

Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Publicerad 2011-11-03 15:19:27

Ja kär och galen är något jag också längtar till ^^

Man har lärt sig mycket ich har fått mycket erfarenhet, vilket är grymt för då vet man hur man ska göra nästa gång och då vet man vart man själv står känslormässigt. Hur mycket man öppnar sitt hjärta och hur mycket man håller utanför :)

Postat av: tess

Publicerad 2011-11-07 14:14:45

han är ju så jävla SNYGG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela