tingelingmamman

Lördag- Tråkdag

Publicerad 2011-11-05 14:55:34 i Allmänt,

Japp förutom att jag imorse inte glömde av min tvätt tid och har alltså tvättat allt som behöver tvättas, har jag inte gjort något vettigt idag. Jag orkar inte, fortfarande sjuk.

Lilleplutten är också lite hängig, så vi två hängiga tillsammans betyder bara att man ska hålla sig borta från familjen Sjukling. Vi fungerar på samma sätt, jag och min son, vi blir båda lätt irriterade när vi är sjuka och vill bara ligga i soffan och ta det lugnt. Fast vi ska göra ett avbrott i "ta det lugnt". Vi ska till en granne på fika, bara för att checka av så vi inte är för sjuka för att umgås med folk. Och det är vi ju inte, hoppas jag, annars så kommer det bli en tråkig fika...

Nä har egentligen inget att skriva om just nu... Det kanske händer något intressant på väg till grannen... Tja, man kan alltid hoppas. 


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela