tingelingmamman

Mentalförberedelse

Publicerad 2011-11-19 13:30:46 i Allmänt,

Mina föräldrar är hemkomna nu. Detta är en stor påfrestelse för en familj. Vi har hittills diskuterat min nya hårfärg "Men varför gör du så mot ditt underbara hår? Låt håret vila istället för att färga det titt som tätt.". Vi har även varit och handlat för mitt kylskåp är tydligen inte tillräckligt fullt (vilket jag tycker att det är, med tanke på att jag knappt kan lägga in något mer där)då lät det så här "Men äter ni inget här hemma? Nä vi måste handla, dom har inget i kylen..."

Japp så nu är jag ensam hemma och försöker förbereda mig för annat som kan dyka upp som te x nykomlingarna i familjen som dom ännu inte har sett. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR mina föräldrar. Dom är dom underbaraste personer som jag känner. Men vi har olika syn på det mesta. Kan väl vara åldersskillnaden men ändå. Visst kan det vara lite jobbigt men det är någon sorts "bra jobbigt". Jag är otroligt glad över att ha dom hemma igen. Underbara mamma och pappa!

Bilder på mammsen och pappsen dyker upp senare idag.

Tills dess Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela