tingelingmamman

Nostalgi

Publicerad 2011-11-17 12:58:02 i Allmänt,

Hittade just en gammal cdskiva i farsans bil som jag inte har lyssnat på på hur länge som helst! Skivan brändes när jag var ungefär 15 år. Massa bra låtar som drar upp gamla minnen. Både bra och dåliga minnen, och känslan är helt fantastisk. Fy farao vad roligt jag hade förr i tiden, för er som inte vet så var jag världens största romantiker. Nu mera är jag bara cynisk och jävlig. Ja ni förstår det är mycket Celine Dion och Whitney Houston som finns på skivan. Det var kul att vara så naiv och tro på den där "äkta kärleken" som skulle vara livet ut. Nu är jag mer misstänksam och jag tror inte på att det bara finns en "äkta" kärlek i en livstid. Jag är idag helt övertygad att det finns flera.

Detta inlägg skrivs pga att jag blivit ombedd att uppdatera lite. Kommer skriva mer när jag kommer hem.

Här kommer en bild på världens bästaste barn! :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela