tingelingmamman

Röven är för tung!

Publicerad 2011-11-03 12:22:54 i Allmänt,

Jag måste dra upp min röv från soffan och gå med Lilleplutten till förskolan, jag orkar inte. Rumpisen känns otroligt tung, kanske har den växt över natten -orkar inte vända mig om och försöka se efter- vem bryr sig, typ.

Lilleplutten till skillnad från sin kära mor, är super energisk och utför just nu något snarlikt yoga i vardagsrummet. Damn, ungen är vig (även det, till skillnad från sin mor).

Nu ska jag PROMENERA till förskolan, jag började ju jogga igår och det kändes toppen! Men idag så orkar jag inte riktigt jogga utan jag får ta det lite lugnt och gå. Som tur är förskolan så pass nära så det inte kommer bli några problem.

Katten också, jag måste fortfarande börja operation lämna Lillen på förskola med att resa mig ur soffan, vill ICKE!

Kommer strax tillbaka och ska berätta vidare vad jag planerar att göra den barnfria dag.

Jag lämnar er med en bild som förklarar mina känslor just nu, det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord så... here we go.



Ni ser.... usch...

Bye

Kommentarer

Postat av: Branka

Publicerad 2011-11-03 14:46:49

ÅRETS BILD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela