tingelingmamman

Fixad som bara den

Publicerad 2011-10-15 18:59:55 i Allmänt,

Japp idag var jag super-duper snygg.  Jag fick för mig att fixa till mig helt.
Jag sminkar mig sällan, kanske bara maskara, men idag blev det storslaget. Det var lite utav allt möjligt, maskara, eyeliner, ögonbrynspenna, puder, rouge och läppglans. Självklart gick jag från topp till tå i min favorit färg (?), helt SVART klädd var jag. Helt fantastisk känsla. Ingen annan färg på kläder får mig att känna mig så bra som att vara klädd i helt svart. Självklart var det stövlar med höga klackar.  Jag var en total knock out- hottie- mama idag! Men självklart den tant som jag innerst inne är, så blir det tv tittande denna lördagskväll. Och självklart måste jag säga att jag måste "reparera" mina stackars fötter... AJ, aj, aj.

Nu ska jag slänga i mig lite nyttigare mat, typ pop corne och dricka massor av coca-cola! Hell Yeah!



Bye!

Kommentarer

Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Publicerad 2011-10-18 20:28:52

Hej, tack så mycket :)



Jo socionom har jag tänkt mig, dock är jag några poänf därifrån så jag måste plugga upp ett och annat och det är inte jätte lite som jag måste plugga upp =/

Har du själv tänkt plugga till socionom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela