tingelingmamman

the world ends....

Publicerad 2012-12-21 09:28:11 i

världen går under idag... *tadadada* (skrämmande bakgrundsmusik)

ska bli spännande att se om det kommer vara en extra shitty dag eller om det blir en vanlig shitty dag... men jag tycker ändå att Mayakalendern borde ha satt ett exakt klockslag när världen går under. typ, 21.12.12 12.12! så att man kan planera, jag ska till tandläkaren idag på eftermiddagen, om jag avbokar nu på grund av domedagen och inget händer, då har jag bara missat ett tandläkarbesök men om jag inte avbokar och världen går under, då hade det känts otroligt tråkigt för då har min tandläkare suttit och väntat på mig... förstår ni vilket dilemma jag har på mina händer!

jag kan väl säga att domedagen började rätt så crapy faktiskt. jag har tappat min skåpsnyckel så nu sitter jag bara och pillar mig själv i naveln (nja inte riktigt jag pillar på mobilen ) i väntan på att folk ska komma och hjälpa mig. men vad gör det imorgon om världen går under idag?!

men domedagen kommer avslutas med att titta på bambi, natta le kid och avrunda hela kvällen med ett underbart avsnitt av prison break. så domedagskvällen kommer bli toppen!





nu ska jag vänta vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela