tingelingmamman

Projekt nr 1 år 2012

Publicerad 2012-01-04 00:12:25 i Allmänt,

GOTT NYTT ÅR och god fortsättning till er alla.

Det nya året firades in i gott sällskap, mycket skratt och glädje. Äntligen lämnade vi det tråkiga och olyckliga (för mig iaf) året 2011 och kom in i det som jag hoppas skall bli det glädjefulla och lyckliga året 2012.

Jag råkade dessvärre inte träffa nån hunk som föll pladask för mig och blev hopplöst förälskad i mig. Det kommer antagligen att ske i detta lyckliga året. Tja, man kan ju alltid hoppas det iaf.

Hur som haver så är det något helt annat som är på gång hos mig, precis, jag har ett projekt på gång här hemma. Det är mycket trixande och mycket fixande men det är kul och det kommer bli kanonfint! Just nu är jag på ruta 1, alltså håller jag på att göra plats och skruva ihop och montera upp. Mycket spännande att se hur resultatet kommer bli i slutändan. Jag kommer hålla er uppdaterade, don´t worry.

Nope nu ska jag iväg och nana, är otroligt trött och faktiskt lite, lite (men bara lite) pissed-off.


Natti, natti på er!

Ps. Har ni sett att Tingelingmama har en helt ny frilla? Japp, det nya året krävde en drastisk förändring! Vad tycks? Ds.

Kommentarer

Postat av: branka

Publicerad 2012-01-04 20:22:05

Mycket vacker och sexig tingelingmamma. Din nyårsoutfit var riktigt het.

Postat av: Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Publicerad 2012-03-27 10:02:38

Oh väldigt söt frisyr! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela