tingelingmamman

Rött, rött, rött...

Publicerad 2012-05-11 21:58:00 i Folk kallar det mode,

...och åter rött. Så himla snygg färg, om man kan bära upp den det vill säga. Jag har varit inne i stan och letat efter ett rött läppstift. Det gick inte så bra. Jag var helt övertygad om att jag kunde ha RÖDA läppar, men nope, inte det. Jag som är helt ovan vid att ha läppstift är ännu mer ovan vid att ha rött läppstift. Så det blidde inga röda läppar för mig. Kanske ska jag pova att ha rosa läppar och succesivt öka färgstyrkan och sedan kanske nå upp till röda läppar. Där har jag en karamell att suga på under natten.

Här kan ni se varför jag tycker det är såååå himla snyggt med rött.




Här har vi då den otroligt vackra Ava Gardner. (bilderna lånade från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela