tingelingmamman

Andra bullar....

Publicerad 2012-11-24 19:46:01 i Barn, Familj, Filmtips, Vardag,

Idag har det varit kanelbulle bakande här hemma och massor med fika... Eller tja, fika och fika... jag åt upp många kanelbullar helt utan anledning. Jag och Lillgrabben. Vi är rätt "kak-galna" här. Allt som är sött fungerar utmärkt. Man tager det man haver... och om man inget haver hemma så bakar man. Så det så.

Nu ska det bli film tittande och mys. Vet inte riktigt vilken film det blir men det får vi ta som det kommer. Som vanligt så är det min lilla Sockerkaka som bestämmer film som vi ska se. Jag hoppas på något som även jag kommer ha nöje utav. Alltså något som Tangled.... *håller tummarna*

 
 

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela