tingelingmamman

Nyttiga jag

Publicerad 2012-11-26 09:44:05 i No Poo, Vardag,

 
Jag har hittat en superduper bra och hälsosam drink. Den skall tydligen vara bra för det mesta, plus att den detoxar också. Jag har börjat dricka den på morgonen och hoppas väl på det bästa.
 
Och eftersom jag är en sån underbar och otroligt snäll människa så tänkte jag dela med mig av denna nya kunskap till er. Detta behöver ni: Två morötter, två äpplen, en rödbeta och en skvätt citronsaft. Så mixar ni det så att det blir juice och detta drick varje morgon en halv timma till en timma innan frukost.
 
Det ska vara bra för allt detta;
 
- Förhindrar sjukdom i lever, njurar, bukspottkörtel och kan också bota magsår.
- Förhindrar cencerceller att utvecklas.
- Stärker lungor, förebygger hjärtinfarkt & högt blodtryck.
- Stärker immunförsvaret.
- Bra för synen, tar bort röda och trötta ögon eller torra ögon.
- Hjälper till att eliminera smärta från fysisk träning & muskelvärk.
- Avgiftar, hjälper avföring & eliminerar förstoppning - och därför gör huden frisk (bra för eksem & acne)
- Förbättrar dålig andedräkt på grund av matsmältningsbesvär/halsinfektion.
- Minskar menstruationssmärtor

Skål för nyttigheten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela