tingelingmamman

Say WHAAAT?!

Publicerad 2012-11-28 17:31:47 i Allmänt, Vardag,

 
Ibland så blir det helt snett och jag kan inte få fram något med mitt skrivande. Jag har fått  "skrivkramp". Jag kan inte få ut en enda mening som låter rätt. Helt ofattbart. Jag känner att jag har mycket jag vill få fram men inget kommer ut. Det bara står där inne inom mig och bubblar men inget händer.
 
Så här skriver jag nu, helt utan anledning. Jag bara skriver meningar som inget betyder. "Du" läser och inser precis samma sak, INGET.
Det händer väl ibland att man får stopp på kreativiteten, för jag vill absolut inte skriva "tråk-saker" som "Jag har ont i magen" och dylikt.
 
Eftersom jag inget vettigt har att säga så lägger jag upp ett citat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela