tingelingmamman

en helt vanlig morgon

Publicerad 2013-03-27 08:19:52 i

jag sitter här med kaffemuggen i ena handen, hela andra armen är upptagen med att vara kudde åt Lillen och katten Minja ligger i mitt knä och försöker dricka lite av mitt kaffe. det är en väldigt fin morgon. det finns absolut inget bättre än att känna sig behövd av sina nära och kära. sådana här stunder är värda guld.

snart kommer dagen börja, planer måste göras för att några av alla uppgifter för idag inte glöms av eller missas helt. alltså snart inleds "to do list" skrivande delen av varje morgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela