tingelingmamman

Morgontrubbel

Publicerad 2013-03-21 08:33:32 i Tråkigt, Vardag,

 Ibland har jag så svårt för att vakna och hoppa upp ur sängen. Orken finns inte i kroppen för detta tuffa uppdrag, men har man en väckarklocka som börjar springa runt tidigt på morgonen, så måste orken infinnas på ett eller ett annat sätt. Så är det denna morgon, jag sitter här framför datorn med en mugg kaffe och försöker vakna till liv. Det går la sådär. Mer död än vaken men men...
 
 
 
Kom igen torsdag, för med dig bra saker! Vardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tingeling-mamman

Tingeling-mamman är alltså jag, Maja, som är en allmänt vilsen person som gillar det mesta från "förr" (från 20-talet till 70-talet), pluggar på Komvux och försöker komma överfund med vad jag vill göra när jag växer upp. Jag är även mamma till Tingelingkiddo Micke, som är ett litet busfrö som hittar på massor med hyss. Men är en underbar liten gosse ändå. Här kan DU läsa om vårt liv och annat tråkigt, öhm roligt, som händer i vår vardag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela